Monday, September 28, 2009

genap 21 thn....

pada 24 september yg lepas... genap lah umo aku 21 thn... kate org 21 thn nie adlh kunci kebebasan bg stp org... tp tidak bg aku... kerna aku masih di kawal rapi oleh org tue ku... sebenarnye bukan itu yg aku nak ceritakan... apa yg ingin ku luah kan adlah tahun ini adalah tahun yg paling mengembirakan bg aku... dalam erti kate lain aku menyambut hari lahir ku berlainan sedikit drpd tahun yg sebelum2nye... pada org lain mungkin menyambut hari lahir secra besar2an adlah yg terbaik, tetapi tidak aku...
apa yang membuatkan hari lahir thn ini adalh yg terbaik kerna aku dapt menyambut nye bersama org2 yg aku sygi... bg org lain apalah sngt kan... lain bg diri ini... menyambut hari lahir bersama keluarga dan abg 'z' adalh amat penting bg aku... yelah pada 24 septmbr 2009, aku menyambut hari lahir dgn abg 'z'... pada hari itu die begitu romantik skali... buat pertama kali nye aku dpt merasakn die memeluk erat tubuh ku... begitu hangat nye stp pelukan yg diberinye... walaupn sebentr tetapi itu sdh ckp bg aku... tidak akn aku lupakan stp pelukan yg diberinye...
selain drpd itu, aku dapt merasakan curahan kasih syg drpdnye... yelah slama aku knl die, die jenis yg selamba jew... lngsng x mnnjuk kan sifat romantik nye... bak kate kwn2 aku jenis yg kayu... tp pd hari itu die begitu berbeza skali...hehehe... pada hari itu masih aku ingat lagi yg aku dilayan seperti seorg tuan puteri... apa yg aku ingin kan dgn sepenuh daya akn die tunaikan... aku terasa begitu terharu skali...
selain drpd menyambut nye dgn abg 'z', aku ada juga menyambut nye bersama dgn keluarga aku... pada hari itulah aku dan seluruh ahli keluarga ku dpat makn bersama semula... kami semua makn dgn pnh gembira skali smbil menyingkap kenangan lama ketika dl... suasana yg dh lame tidak aku rasa kan elepas semua adk beradk ku membawa haluan masg2 mencari rezeki...
walaupn sambutran nye x semewah org lain, tetapi ia begitu bermakna bg diri aku...

No comments: