Saturday, August 29, 2009

puasa dtg lagi!!!

kini dah masuk bulan ramadhan.. semua umat islam berpuasa.. seperti biase ramadhan akan di sambut dengan meriah di Malaysia.. berbagai juadah kuih muih akn kite jmpe.. mknn yg x pnh jmpe n rasa pn akn ada di bulan yg mulia nie.. ramadhan kali ni aku sambut jauh di perantauan.. sbnr nye x la jauh sgt.. tp tetap negeri opwg kan..hehehe... juadah yg aku ada semua nye meriah.. kwn umah aku masak bubur jagung.. bnda yg aku x pernah jmpe,dengar n makan.. sedap plk.. tp aku x blh mkn bnyk2.. mklm lah nk jaga bdn.. taun depan kan angah nak kawin.. jd aku kne la nmpk menarik..hehehe..

dalam tahun nie jgk.. aku makin sibuk.. mn x nye.. dgn assgment yang berlambak-lambak, quiz,test, paper work dan mcm2 lagi.. kepala aku jg makin lame mkn sakit.. xpela.. aku snggp menerim,a segalanye hnya kerna segulung ijazah.. lau aku dapt ijazah 2 setidak2nya aku dah mmpu wat keluarga aku berbangga dengan aku..
aku dan zul pulak mcm biasa.. ada masa turun dan ada masa nye naik.. biasa lah kan dalam perhubungan tu.. lebih2 lagi msing2 amat bz dgn pelajaran.. tp yang pasti aku berpuas hati dgn jalan hidup aku kini.. aku bersyukur sgt2..

No comments: